SUNDAY

Egentligen så tycker jag att grejen med att blogga inte är så speciellt roligt nästan bara jobbigt och drygt. Men när man har tråkigt så kan det vara ett tidsfördriv.

Just nu sitter jag nere i källaren och pumpar musik, green day. Idag var det fyra veckor sedan jag var i globen och lyssnade på de live. Kan ni fatta, en månad sen! Det är inte klokt vad tiden går fort. Det var i allafall hur grymt som helst, och jag saknar varje sekund! Stämningen, basen, alla skrikande fans, you name it. Till och med den långa kön i spöregnet var underhållande. Det var bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv.
Det enda som var irriterande var att man inte fick ta kort med systemkamera. Jag satt och tog kort på förbandet när en människa kommer fram till mig och säger att jag inte fick ta kort med min kamera utan bara det en pocketkamera. Och att om jag tar upp den igen så skulle de slänga ut mig. Jag måste ha sett för proffsig ut ;) hehe. Om de kommer till sverige igen, så kommer ni se mig där ;)

Klicka HÄR för att se artickeln om konserten!


Det känns som att musiken är helt befriad från politiska ide


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vi måste seriöst åka på någon konsert, typ alla tjejer (A) ;)



svar: Var det? :D Förresten var ni på AquaLand i Magaluf? :)

2009-11-08 @ 21:54:43
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: maja

NAJJE=)

2009-11-09 @ 10:22:40
URL: http://majalaja.blogg.se/
Postat av: maja

svar: Haha oja :D:D

2009-11-17 @ 21:50:28
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0