HELGEN

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Så jag kör en snabb resonering av min helg.
FREDAG: Efter skolan så var jag Maja. Vi for hem till henne och bakade cookies. Men de blev inte så goda, det var inte sött alls, som kakor ska smaka. Jag for hem och åt middag. Maja kom till mig, sen åkte vi till ersboda till några killar som skulle lana, men de fick inte igång internet. Där stannade vi en stund. Sen klockan ett ringde vi hem och sa att vi skulle stanna. Vi tittade på Bolt, en rolig film om man är på skratthumör. Sen klockan halv fyra på natten fick jag och maja ett sug efter mat, så vi for till Max och köpte pomfritt. Vid sju simnade vi och vaknade nio, då jag behövde hem.
 

LÖRDAG: Jag kom hem och var jättepigg trots att bara ha sovit två timmar, så jag passade på att göra lite läxa jag hadde. Sen åkte vi till intersport, hittade inget. När jag kom hem gick jag och la mig och sov tre timmar. Sen efter maten träffade jag alla vi var med förra dagen.

P.S Några lyckostar har varit i stockholm och shopat, sprungit tjejmilen och varit på Grönalund när det var sommarkrysset. Och de blev filmade i närbild när de precis åkt tilt. sötisar!


Kommentarer
Postat av: MAJA

haha det var kuul :D

(skrattadenär jkag läste inlägget:]

2009-08-31 @ 12:39:24
Postat av: Anonym

sv: tack för din röst! :)

2009-09-01 @ 15:39:49
URL: http://basicbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0