Free as a bird

Ett so prov har tagit upp min fritid, men nu är det bortgjort och jag är fri igen!
Den här veckan har gått jättefort, det känns verkligen inte som om det var en vecka sedan jag och Maja lanade med kompisar. Jag har en känsla av att den här terminen kommer att gå sjukt fort, och det är jag glad över. Skolan blir nog lite roligare när Gymnasievalet står i centrum. Det är bara att hoppas att man kommer in på det man vill.

Snart kommer Maja brummande till mig och sen ska vi till robin och kolla på hans moppe han köpt, det blir nice.
KRAMAR


Josefin, Maja, Alice
P.S Både jag och Alice kom in på Streetschool! :D


Kommentarer
Postat av: Josefin

ÅH vad kul att ni kom med, men det förstod man ju nästan ;) GRATTIS! :D

2009-09-06 @ 22:18:33
URL: http://www.jjosefin,devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0