HALLOJ

Har egentligen inte så mycket mer att säga än att livet flyter på. Det har inte skett så mycket bloggning från min sida men det beror på att jag inte har något att skriva. De senaste dagarna har jag träffat kusiner, shoppat, badat i havet nästan varje dag och druckit smoothies.
Imorgon ska familjen ta en ''skåne-runda''. Och ja, det är precis som det låter. Vi ska alltså ta oss, med hjälp av bilen, runt om i skåne för att checka läget. Det ska nog bli bra.
Sen på söndag så ska jag äntligen träffa Maria. Typ tre veckor sen sist, vilket är alldeles för länge. Jag vet inte vad vi ska göra men prognosen lovar varmt väder så kanske blir det bad, vem vet :)
Borde gå i säng ni eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0