TOMORROW

Imorgon drar jag in till Malmö, men eftersom Maria är i Danmark just nu så har jag inte någon som kommer och möter upp mig på tågstationen. Så jag är lite orolig för att jag ska virra bort mig men har varit där 2 gånger nu så jag tror att jag ska hitta. Annars är det bara att jag tar det lugnt och kramar ett träd. Det brukar fungera ;) haha.
Juste har glömt att berätta att MAJA kommer hit och hälsar på mig och Maria i början av augusti den här sommaren. Är så sjukt taggad på det för jag saknar henne jättemycket!! + att till höstgen i Oktober, den 29 närmare bestämt åker jag tillsammans med Maria upp till Umeå och hälsar på alla :D Ska bli jätteroligt!
Maja & Jag.

Kommentarer
Postat av: maja

åhhh jag saknar er också aasmkt, taggar komma ner!!:D

2010-07-06 @ 00:03:53
URL: http://majalaja.blogg.se/
Postat av: maja

svar: JAAAAAAAAA, så jävla het:o<3 HAHAHA!

2010-07-06 @ 21:16:28
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0