1 MÅNAD

I fredags har jag bott här i Skåne i en månad. Det känns fortfarande som om vi bara är här på semester, att vi ska åka hem i slutet av sommaren. Trots att huset känns som ''hemma'' så är jag inställd på att åka tillbaka till Umeå. Konstigt konstigt.
Jag har varit usel på att ta kort så ni får se de få jag tagit de senaste dagarna.
#1: Ett typiskt skånelandskap.
#2: När vi kom till Ystad så passade vi på att spela minigolf.
#3: Som ni ser så var det riktiga B-banor. Men kom faktiskt tvåa (är väldigt glad över det för jag har alltid, och då menar jag ALLTID kommit sist)
#4: Smygehuk. Vi for till Sveriges sydligaste udde.
#5: Zlatans hus. När jag var med Maria i söndags så for vi och kollade på Zlatans hus.

Kommentarer
Postat av: maja

jaaaaaaaaa det känns som att ni ska kommma heeem......

2010-07-20 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0