ALLA HAR VI VARIT SMÅ

Jag och min kusin Nellie i hennes stuga
Linus, jag & Linn, Nellie i deras stuga. (Jag och Nellie är lika gamla men titta så mycket hår hon har på bilden jämfört med mig. haha var väldigt sen med hårväxten. När alla hade hår till kinderna så hade jag fjun)
Linn, Jag, Nellie, Linus och Emil. Jag tror vi nyss varit på någon marknad för Linus har sitt nya gevär och Emil har en sådan klassisk Marknad-grej.
Linus och jag i vår stuga. Dockan jag håller i har jag kvar. Byttan heter den, jag döpte den till byttan eftersom den kan göra kullerbyttor.
Jag och Linus i vår båt, skulle säkert fiska.
Här är en dagis bild på Sofie, Matilda, Leo, Stephanie, och mig själv. Vi hade en cirkusuppvisning för föräldrarna och här var vi akrobater som gjorde en pyramid.
Även här en bild från cirkusen. Denna gång vilda djur. det är jag som är den helgula dräkten.
Här är en dagis bild där vi badar i plasken. Jag längst till höger. Väldigt glad. haha ;)
Jag skulle gärna spola tillbaka tiden och göra dessa saker igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att vi var väldigt söta!!:D haha och jäklar va vitt hår jag hade:O

2010-07-23 @ 20:20:20
Postat av: maja

hahah så himla söT :D

2010-07-24 @ 11:57:00
Postat av: maja

svar: hahha jaaa XD mamma blev ju prejad och de va typ så mkt som behövdes göras så den löstes in och vi fick pengar ist haha och de va nog så bra för vi har försökt sälja den men de går inte så bra :D

2010-07-24 @ 12:05:42
Postat av: maja

sv: jaa :D

2010-07-24 @ 12:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0