MALMÖFESTIVALEN

I sju dagar kommer det hållas en festival i Malmö som erbjuder Musik, dans, konst, sport osvosv. Och vet ni vilka som kommer dit som jag MÅSTE se??! BAND OF HORSES!! Jag och Maria kommer alltså få höra på The funeral aka. FLYTTLÅTEN live!! Taggar galet mycket + att festivalen är helt gratis!
Band of Horses (US)
Påtal om gratis festivaler så har Rix FM festivalen inte varit i Malmö än, utan kommer dit den 21 Augusti. De har med sig, Apollo drive, Broken door, EMD, Eric Saade, Erik Grönwall, Erik hassle, Love Generation, Ola, Rebound, och förbandet Ramsells. Tror det kommer bli toppen!!

Kommentarer
Postat av: maja

fan va nassssssj :D ååååh balle att inte jag kom då rix va (A)

2010-07-23 @ 11:09:34
Postat av: maja

sv: sluta inte kommentera det är JÄTTEBRA:d:d:d:d:d men ofta de bara va du som ville bada med dom :o crazyyyyy! men att dom är sötA, HUR söta som helst :D thihihi:] & bilden :D::D + sakna mobilen<3<3<3<3

2010-07-23 @ 11:27:29
Postat av: maja

sv: jaa, hahah men jag meed :D

2010-07-23 @ 13:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0